top of page

Szkolenie

Skuteczna komunikacja internetowa instytucji publicznych

Tryb szkolenia

stacjonarnie

Dla kogo?

przedstawiciele urzędów i instytucji publicznych

Instytucje publiczne w mediach społecznościowych mogą wiele zyskać w oczach obywateli - dotyczy to tak lokalnych urzędów, jak i dużych instytucji o charakterze ministerialnym. Social media mogą pozwolić realizować różnorodne cele: komunikacyjne, wizerunkowe, polityczne. To jednak również miejsce, w którym - gdy powinie nam się noga - spotkamy się z bezwzględną oceną. Podczas szkolenia podzielę się z Państwem wiedzą zdobytą w ciągu 10 lat pracy w Muzeum Powstania Warszawskiego - jednej z największych i najnowocześniejszych instytucji kultury w Polsce.

 

Wybrane zagadnienia, które zostaną omówione podczas tego szkolenia:

​

  • strategia komunikacji instytucji

  • okreÅ›lenie i zrozumienie potrzeb odbiorców

  • wybór odpowiednich kanałów komunikacji

  • specyfika poszczególnych kanałów mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w kontekÅ›cie instytucji publicznych

  • kryzys wizerunkowy - jak skutecznie i bezboleÅ›nie z niego wybrnąć?

  • analiza dobrych praktyk polskich instytucji publicznych

4.jpg

Czas trwania:

ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb

Cena:

ustalana indywidualnie

bottom of page