Szkolenie
Skuteczna komunikacja internetowa instytucji publicznych
Tryb szkolenia
stacjonarnie
Dla kogo?
przedstawiciele urzędów i instytucji publicznych
Instytucje publiczne w mediach społecznościowych mogą wiele zyskać w oczach obywateli - dotyczy to tak lokalnych urzędów, jak i dużych instytucji o charakterze ministerialnym. Social media mogą pozwolić realizować różnorodne cele: komunikacyjne, wizerunkowe, polityczne. To jednak również miejsce, w którym - gdy powinie nam się noga - spotkamy się z bezwzględną oceną. Podczas szkolenia podzielę się z Państwem wiedzą zdobytą w ciągu 10 lat pracy w Muzeum Powstania Warszawskiego - jednej z największych i najnowocześniejszych instytucji kultury w Polsce.
Wybrane zagadnienia, które zostaną omówione podczas tego szkolenia:
​
-
strategia komunikacji instytucji
-
określenie i zrozumienie potrzeb odbiorców
-
wybór odpowiednich kanałów komunikacji
-
specyfika poszczególnych kanałów mediów społecznościowych w kontekście instytucji publicznych
-
kryzys wizerunkowy - jak skutecznie i bezboleśnie z niego wybrnąć?
-
analiza dobrych praktyk polskich instytucji publicznych

Czas trwania:
ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb
Cena:
ustalana indywidualnie