Obsługa social mediów
Doświadczenie
+12 lat
Branże
kultura, medycyna, prawo, architektura, budownictwo, inne
Podstawa to zrozumienie oczekiwań: Twoich, jako właściciela firmy i odbiorców, do których będziemy mówić. Dopiero wtedy możemy dobrać odpowiedni styl i kanały komunikacji i rozpocząć działania.
Moja obsługa jest całościowa: od stworzenia strategii komunikacji, przez przygotowanie grafik, animacji i tekstów, po publikację postów i analizę działań.
Mam doświadczenie w obsłudze kont we wszystkich najważniejszych platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), YouTube, TikTok, LinkedIn, Pinterest.
+ Na zdjęciu:
Budynek Muzeum Powstania Warszawskiego. Pracowałem tam przez 10 lat, obsługując media społecznościowe. Gdy zaczynałem, profil na Facebooku obserwowało 30 tys. osób. Gdy odchodziłem, było ich ponad 350 tysięcy. Fot. Michał Szlaga ©Muzeum Powstania Warszawskiego